donderdag 24 januari 2013

Boekenvoordeel


Enige tijd geleden zag ik een filmpje van Boekenvoordeel met daarin de nieuwste collectie hobbymatertialen. Leuke papiertjes, toffe embellishments, plezante stempels, ... en zoals we van het boekenvoordeel gewend zijn, allemaal aan kleine prijsjes.
De rood/oranje/roos collectie vond ik er zelf wel uitspringen en daar heb ik dan ook een flinke voorraad van ingeslagen :P
En dit zijn de eerste kaartjes die ik ermee gemaakt heb.

Het eerste kaartje is 100% nagemaakt uit het filmpje, de overige zijn eigen hersenspinsels ;)

A while ago I saw on You Tube the latest papercollection of Boekenvoordeel. Lots of fun papers, nice embellishments, great stamps ... and as usual at a very small price. I especially loved the pink/red/orange collection and so I bought me a bunch of this great stuff.

And these are the first cards I made with it. The first card is a copy of the one you can see on You Tube, the others are "designed" :P by me ;)

 Binnenkant eerste kaart / innerside of the card show above
 kleine geschenkenkaartjes - little giftcards

Credits: alle flowers, buttons, stamps and paper are from Boekenvoordeel
Sentiment on the ballooncard: Stampin'UP!

3 opmerkingen:

  1. Prachtig! Leuk om alles uit 1 serie papier te zien!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb tot nu toe kunnen weerstaan aan de verleiding om te gaan :-). Mooie kaartjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer mooi heb er ook een reeks van

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen