dinsdag 16 april 2013

Little baby girl

Afgelopen zondag waren we uitgenodigd voor de babyborrel van een collega van Ronny zijn eerste dochtertje. Omdat er een pamperrekening was hadden we geen cadeautje meer om af te geven. Maar ergens met lege handen toekomen, is ook niet leuk. Dus heb ik dit doosje (dat ik van Cécile en Lins gekregen heb) gepimpt en gevuld met enkele babysokjes. Een kleinigheidje, maar toch wel leuk om te krijgen, denk ik :)
Last sunday we were invited to a baby shower. Since the little girls parents prefered money on a baby-account we didn't have a real present to bring. So I pimped this little box (which I became from Lins and Cécile) and filled it with some baby socks. Just a little something, but I think it's nice to give.

Credits: dessinpaper Echo Park
stamps Lili of the valley
nestabilities
coloured with Caran d'Ache Aquarelpencils
cardstock & envelop Do Crafts

3 opmerkingen:

  1. Je hebt weer je best gedaan, mama en papa zullen wel blij geweest zijn.
    Groetjes
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, heel schattig ! Leuk idee, dat zal de jonge ouders wel mooi gevonden hebben ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat ben ik blij dat mijn werkje door het land reist!
    Je hebt het prachtig gemaakt, ook je kaartje is schitterend!
    Veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen