dinsdag 4 juni 2013

Art Makes the world go 'round

Opdracht was een 10*10 stempelkaartje. Omdat het een kaartje was voor de stempeldag, vond ik het toch wel weer extra moeilijk. De lat ligt dan altijd een beetje hoger, je wil immers niet onder doen voor alle prachtige werkjes die daar voorbij komen. 
Na enig denkwerk, is dit het resultaat geworden. Een kaartje in verschillende bruintinten en de titel gevormd door twee stempels te combineren. Dat ik daar nooit eerder op gekomen ben :P
Credits: Adinrondack sepia & coffee
Ranger embossing inkt
Wow! wit embossingpoeder
washitape Prima Marketing
achtergrondstempels effen vlak en "Art"  van Hero Arts
achtergrondstempel onderaan La Blanche
stempel op voorgrond en witte tekst Technique Tuesday
mini label punch Stampin'Up!

4 opmerkingen:

  1. nou ik denk niet dat je moet onderdoen hoor voor iemand. Hele mooie kaart, mooie kleurencombinatie van dat bordeaux met het kraftpapier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het is PRACHTIG !!! Ik heb het al 'in 't echt ' gezien!!!
    6roetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!! Prachtig, die bruintinten combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi ! Deze kaart staat nu bij ons moeke waar ik het telkens kan bewonderen.
    Groetjes, Inge.

    BeantwoordenVerwijderen