zaterdag 1 juni 2013

En hij is af!!!

Ik denk dat ik er (met tussenpauzes enzomeer) bijna een jaar aan bezig geweest ben, maar hier is mijn eerste granny-squares-plaid. Ruim 30 bolletjes Catania haakkatoen, en ontelbaar vele uren werk verder, ligt ie nu eindelijk te pronken in onze woonkamer.
De deken op zich was al wel langer klaar, maar aangezien er nog een aantal 'oude' kleuren in verwerkt zaten, was voor de afwerking eerst nog een tochtje langs de verschillende Veritaswinkels in de buurt nodig om de ontbrekende kleuren terug bij te kunnen kopen. En dat bleek niet altijd even makkelijk. Blijkbaar kan je bij hen enkel kleuren nabestellen als je ook de barcode van de kleur hebt, enkel een kleurnummer is dus niet genoeg. Tip voor de haaksters onder jullie ... maak niet enkel je eigen kleurenkaart, maar bewaar dus ook tenminste één strookje per kleur, je weet nooit of je er ooit nog eens een bolletje extra van nodig hebt.  Maar goed, wie zoekt, die vindt en dus kon ik de laatste bloemetjes ook nog afwerken.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig zeg!!! Wat een schitterende rand eromheen en zo gaaf die bloemen erop! Ja zo vind ik dit ook heeeel mooi. kan me voorstellen dat het heel veel tijd kost.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super! vind hem kei mooi!! ons mama neemt maandag de centjes mee!.;-) groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super. Vind hem kei mooi! ons mama neemt maandag de centjes mee! groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen