donderdag 21 november 2013

Minnie mouse

 Via Pinterest kwam ik deze leuke Minnie Mouse terug, het oorspronkelijke patroon was er eentje van Repeat Crafter Me maar ik heb mijn eigen patroon aangehouden (dikkere wol, andere stekenverhouding)
En opnieuw een voorraadje mutsen voor de Music for Life actie. Over dik een week gaat het immers echt van start met de actie dus een voorraadje mutsen hebben klaarliggen is wel zo handig ;)
Wie overigens geïnteresseerd is in een muts, ze zijn te koop aan 10 euro per stuk en eventueel eentje in jouw favoriete kleuren is leverbaar op max. 1 week.
Bestellingen via mail lacabane.dpm@gmail.com of via de facebookpagina of het "la cabane" blog.

Groetjes
Katrin





Credits: Annell Rapido Plus en Lammy Yarns Canada

1 opmerking:

  1. Bedankt, je bent een engel, ik heb alles teruggevonden, nu verder aan de slag !

    BeantwoordenVerwijderen